4 Temmuz 2014 Cuma

Mete'nin 3. Yaş Günü Partisi İçin Hazırlıklarım

Mete'nin 3. Yaş Günü - Aile İçi Kutlama başlıklı yazımda Mete'nin 3. yaş günü için asıl kutlamamızı 25 Mayıs'ta yapmayı planladığımızı belirtmiştim. 

Büyük doğumgünü partimizin hazırlıklarına başlamak için ilk olarak bir tema belirlemem gerekiyordu. Doğum gününün yaklaştığı dönemde Mete, kepçelere, vinçlere yani genel olarak tüm iş makinelerine ilgi duyuyordu. O yüzden iş makineli konulu doğum günü parti resimlerine bakarak neler yapabileceğimi araştırıyordum. Tam artık pastasını şöyle yaptırırım, süsler için şunları alır şunları yaparım gibi fikirler kafamda yerleşmeye başlamıştı ki Mete'nin ilgisi itfaiye arabalarına ve itfaiyecilere kaydı. Tabi benimde tüm planlarım değişti. Hemen yeni araştırmalar yapıp yeni fikirler üretmeye başladım. 

Aşağıda kendi tasarladığım süslemelerimi, davetiyemi, fikirlerimi maddeler halinde bulabilirsiniz.


  • Partimizin ana karakteri olarak bana oğlumu anımsattığı için aşağıdaki itfaiyeci karakterini seçtim. Doğum günü pasta modeli olarak ise İtfaiyeci  Sam çizgi film karakteri ile hazırlanan pastayı beğendim. 


  • Misafirlerimizi davet etmek için aşağıdaki davetiyeyi tasarladım.


  • Doğum günümüze gelinleri karşılamak için "Hoşgeldiniz" broşürü düzenledim.


  • Doğumgününde giymek için Mete, ben ve eşim için aşağıdaki resimleri kullanarak özel tişörtler hazırladım. 



  • Doğum günü masasını süslemek için aşağıda resimden ilham alarak bende yangın çıkmış apartmanlar hazırladım. Hazırladığım süslerin son halini doğum günümüzü anlattığım yazıda paylaşacağım.


  • Doğum günü masasının arkasına asılmak üzere ise "İYİ Kİ DOĞDUN METE" yazısını ise oğluma özel olarak alev konseptinde tasarladım ve her alev (hani her harf) tek başına bir figür olacak şekilde hazırladım. Aşağıya şimdilik bütün halinin resmini ekliyorum. Tasarımımın son halini doğum günümüzü anlatacağım yazımda bulabilirsiniz.


  • Masaların üzerine konacak sular için itfaiyeci karakterimi kullanarak aşağıdaki etiketi hazırladım.


  • Doğum gününe gelen çocukların oynaması için aldığım köpük (bubble) oyuncakları için ise aşağıdaki etiketi tasarladım.


  • İnternette bulduğum yukarıdaki resimden ilham alarak ve evde boş duran 3'lü çerçeveyi düşünerek aşağıdaki resimleri bastırmak için hazırladım.



  • Ayrıca doğumgünü mekanımızın tavanından aşağıya sarkacak şekilde asacağım (beyaz eşya mağazalarında gördüğümüz yuvarlak çift taraflı tavan reklamları benzeri) bir tarafında oğlum ile resimlerimizin olduğu diğer tarafında ise doğumgünü temamıza uygun resimlerin olduğu süsler tasarlayarak misina ip ile tavana asılmaya hazır hale getirdim. 




  • Pipet kullanmak isteyen misafirlerimiz için pipetlerimizi süsledim. Pipetlerimizin üzerine aşağıdaki resimlerden oluşan küçük kartonlar yapıştırdım.


 

  •  Birde doğumgünü masasını süslemek için aşağıda görülen itfaiye arabası maketinden iki adet hazırladım.


3 yorum:

  1. elinize sağlık çok beğendim her şey harika olmuş nice güzel yaşları bahtı açık ,sağlıklı güzel bir ömrü olsun oğlunuzun... bende oğluma benzer bir doğum günü planlıyorum da acaba hazırlıklarınızın şablonlarını paylaşmanız mümkün mü? mailim dr.ociftcioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Acaba sablonlari paylasabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazırlık aşamasında kullandığım imajları yazımda paylaştım. Photoshop kullanarak kendiniz için baskı alabilirsiniz.

      Sil