19 Haziran 2012 Salı

Mete Çamaşır Makinasını Keşfediyor


Mete inanılmaz haraketli bir bebek oldu. Oyuncakları ile oynamaktan pek hoşlanmıyor. Oyuncakları yerine özellikle ona yasakladığımız yerlere gidip karıştırarak dünyayı keşfetmekten hoşlanıyor. 

Banyoda ben saçımı kuruturken Mete'nin gözümün önünde durması için eline bir tarak verdim ve yürütecine koydum. Elindeki tarağı klozetin içine atarken son anda yakaldığımdan beri banyoya girmesine pek izin vermiyorum. Fakat Mete her hırsatta soluğu banyoda alıp özellikle çamaşır makinesini kurcalamaya başladı.

Aşağıdaki videoda Mete'nin kıyafetlerini yıkamak için çamaşır makinasının içine attım. Ama Mete sanırım makinayı fazla dolu buldu yada renklilerle beyazları ayırmak lazım diye düşündü ki kendine göre bir düzenleme yaptı.  




Çamaşırlar yıkandıktan sonra çamaşır sepetini makinanın yanına koydum ve Mete'yi çağırdım. Çamaşırların tümünü Mete makinadan çıkardı ve sepetin içine kordu. Aslında aceleniz yoksa ve yeteri kadar sabırlı davranabilirseniz ev işlerini oyun haline dönüştürerek bebeğinizle birlikte güzel vakit geçirmek mümkün oluyor. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder