8 Haziran 2012 Cuma

Hamileler için fotoraf örnekleri

Yaz aylarının gelmesi ile birlikte arkadaşlarımdan hamilelik haberleri almaya başladım. Aramıza yeni sevimli miniklerin geleceğini öğrenmek beni mutlu ediyor. Açıkcası bu haberlere anne olduktan sonra daha çok seviniyorum. Çünkü annelik çok güzel bir duygu ve benim gibi arkadaşlarımında bu duyguyu yaşayacağını öğrenmek, herşeyden daha çok sevecekleri meleklerini kucaklarına alacaklarını bilmek çok mutluluk verici.

Hamilelik ise çok hızlı ve yoğun duygular içinde geçen bir dönem. Anne adayı kendini unutuyor ve herşeyi doğacak bebeğini düşenerek yapıyor. Bebeğin sağlıklı bir şekilde gelişmesi ve doğması için ne yemeliyim, ne yapmalıyım diye düşünürken bir bakmışsınız o büyük an gelmiş ve bebeğiniz kucağınızda.

Benim hamilelik dönemimde çok hızlı bir şekilde geçti ve Mete'yi kucağıma sağlıklı bir şekilde aldım. Ama şimdi geriye dönüp baktığımda o dönemimi ilerde hatırlatacak pek resmimim olmadığını fark ediyorum. Eminim anne olan bir çok kişi şu an benimle aynı düşünceleri paylaşıyor. O yüzden aşağıda sizlere ilham vermesini amaçladığım bir kaç hamilelik resmi yayınlıyorum. Bu arada sizinde bu tür güzel resimleriniz varsa ve bana gönderirseniz burada diğerlerine ilham vermesi açısından yayınlamak isterim.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder