20 Temmuz 2012 Cuma

Uyusunda Büyüsün Ninni



Bu karikatürü görünce "İşte bu benim" dedim. Müzik kulağı denen kulaktan malesef bende hiç yok ve hiç bir şarkıyı ezbere bilmem. Ayrıca sesimde inanılmaz derecede kötüdür. Tüm bunlardan dolayı kimsenin yanında yüksek sesle şarkı söylemem. Ama anne olunca durum değişiyormuş. Sesinizin ne kadar kötü olduğunu düşünseniz bile anne olunca sizin sesinizi duymaktan mutlu olan, sizin sesinizde huzur bulan bir meleğe sahip oluyorsunuz.



Meleğinizin uykusu geldiğinde ve uyuyayamadıkça hırçınlaştığında onu sakinleştirip uyutabilmeniz için ninni söylemeniz gerekiyor.

Herkesin bildigi aşağıdaki "Uyusunda büyüsün" ninnisinin sözlerini malesef ben ezbere bilmiyorum.

Uyusunda büyüsün ninni
Tıpış tıpış yürüsün ninni
eeeee... eeeee...
Uyu yavrum ninni
Dandini dandini dalılı bebek
Elleri kolları kınalı bebek
eeeee... eeeee...
Uyu yavrum ninni

Ninninin bildiğim tek kısmı "Uyusunda büyüsün ninni, tıpış tıpış yürüsün ninni" kısmı idi. Mete'yi ninni söyleyerek uyutmaya çalıştığım ilk zamanlar sürekli aynı iki cümleyi tekrarlamaktan çok sıkıldım ve çareyi kendi ninni sözlerimi yazmaktan buldum. Artık Mete'ye, ona özel olarak uyarladığım ninniyi söylüyorum.

Uyusunda büyüsün Metecim
Tıpış tıpış yürüsün Metecim
eee... eee... eee...

Uyusunda büyüsün Metecim
Bıdır bıdır konuşsun Metecim
eee... eee... eee...

Uyusunda büyüsün Metecim
Tatlı rüyalar görsün Metecim
eee... eee... eee...

Uyusunda büyüsün Metecim
Annesini çok sevsin Metecim
eee... eee... eee...

Uyusunda büyüsün Metecim
Babasını çok sevsin Metecim
eee... eee... eee...

Uyusunda büyüsün Metecim
Koca adam olsun Metecim
eee... eee... eee...

Not: Metecim yerine "canım oğlum" veya "meleğim" i kullanabiliyorum. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder