26 Aralık 2012 Çarşamba

Dikkat! Mete Korkunç Oldu. Sakın Korkmayın!

Mete, bir gün evde oynarken burnunu tuttu ve bana bakarak boğazından "ha haaa" diye sesler çıkardı. Nereden aklıma geldi bilmiyorum ama bende "Çok korkunç oldun." dedim. O günden sonra bu bir oyun oldu ve ara ara bize korkunç oluyor ve bizde çok korkmuş gibi tepki veriyoruz. Tabi biz derken sadece ben ve eşim Egemen. Mete, başkalarını bu şekilde korkutmaya çalıştığında genelde "Aaaa ne kadar tatlı oldun." benzeri tepkiler alıyor ve bizde hemen devreye girip korkmaları gerektiğini belirtiyoruz.

Son günlerde ise bu korkunç olma olayının Mete için bir oyun olmaktan çıktığını fark ediyorum. İstediği bir şeye izin vermediğimizde bizi kendince cezalandırmak için bize dönüp korkunç oluyor. Bizde cezamıza razı olup korkuyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder