26 Aralık 2012 Çarşamba

HEDİYE KAZANDIM just imagine: yılbaşı çekiliş sonucu



yılbaşı çekiliş sonucu

başta ibb şehir planlama müdürlüğü çalışanları olmak üzere katılan herkese çok teşekkür ediyorum!:) oldukça  yoğun ve çekişmeli geçen bu çekilişimizin kazananı "şenay akalın"!! ; kendisini tebrik ediyor; ona ve herkese önce sağlıklı, sonra mutlu, huzurlu, güzel bir sene diliyorum:)

bir sonraki çekilişte görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın!

sevgiler,
nihan.

 


 


vee şanslı katılımcııı:)
Veee kazandığım hediyelerim

yılbaşı çekilişi

2012 biterken, 2013'ü selamlarken ben de boş durmadım, ufak bi' kaç hediyecikler yaptım sizlere. çekilişe katılma koşuları yine aynı; öncelikle blog sayfama (twitter, google plus ya da blogger bağlantılarından birisi ile) üye olacaksınız; daha sonra, bu yayının altına yorum yazacaksınız, içinizden ne geçiyorsa!:)

çekiliş 26 aralık çarşamba günü yapılacak ve sonucu aynı gün ilan edilecek. çekilişe katılmak için son tarih; 25 aralık 2012, saat: 23:59!

çekiliş konusu hediyelerden ilki; el yapımı kanaviçe yılbaşı kartı!
 


vee hediyelerden ikincisi ise, angry birds&yılbaşı temalı yastık! yorumlardan gördüğüm üzere çekişmeli geçen katılım sürecine uygun bir tema oldu sanıyorum:) herkese bol şans tekrardan. üşenmeyin, yılmayın, yorum yazın, blogger değil siz kazanın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder